FAVORITER I REPRIS

Mina favoritkillar brevid varandra och offer för min kamera-attack. Bildspel. Har hur många supersöta foton som helst. PUSS. Johannes råkar ha en kaka i munnen på alla foton, och Elliot ville inte ha någon kaka, Han ville ha russin. Haha. Söt! Vem vill inte ha en kaka? Vilken unge vill hellre ha några russin? Sööt.









Elliot älskar kameran. Han är ett riktigt liten charmtroll. Vårt lilla charmtroll.


Imorgon skall vi alla, (Tom, Camilla & Elliot, Johannes föräldrar och jag & johannes) åka till Varberg. Gå till FunCity. Haha, med vattenrutchbanor och karuseller och allt. Så imorgon kommer jag att vara barnslig hela dagen.

Ha det bra. Och sov gotti. /Ell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0