BOOORING TODAY :)

HOLA !

Jag har verkligen INGENTING vettigt att skriva just nu. Är helt tom, men full av kaffe och kexad choklad :)
Har inte gjort mer än massa tråkiga, med ibland nödvändiga saker idag. Varit ute och sprungit, handlat mat och annat onödigt, städat, packat ner massa gamla kläder och saker i källaren, ringt bilskolan.

Ibland behövs det göras med. Jag har tillochmed lagat ihop lite mat idag. Grymt. Haha. Pastan var iochförsig redan klar. Det enda jag gjorde var att lägga på sallad, gurka, parmesan, bönor och ärtor och kryddor. Haha, anyway, annars brukar jag bara värma färdiga saker. enkelt bekvämt och inte alls bra. haha, jag måste börja lära mig att orka laga mat.

Snart kommer Älsk hit och vi skall åka och hämta hans TV, den har varit sönder. Men nu är den hel igen! :) Och starka jag mååååste vara med och bära. ;)


Kram /Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0