SER MAN ATT...


Ser man att jag jobbar på Åhléns? Ha-Ha. Men alltså, varför inte handla där när man har rabatt? Allt man behöver finns ju på Åhlens City! Så gå dit! ;)

Alltså, det var ett tag sedan jag jobbade heltid, med ett så krävande jobb, så jag har glömt hur ansträngande det är för kroppen. Eller kontorsjobbet jag hade innan var väl inte så ansträngande precis, men nu märker jag verkligen hur trött jag är efter jobbet. Det är ju så mycket nytt att lära sig, man står upp hela dagen. Mina fötter är som två ömma klumpar och min rygg - gaaahhh, och igår somnade jag halv åtta av utmattning. Men det är kul! Me love it! Idag har jag varit på glas och porslin. Och ALLT skulle verkligen slås in! Ha-Ha! Mina knasiga paket - jag undrar om de slår om dem när de kommer hem..? :P Nu äter jag delikato-boll som mamma köpt hem (Hon och mormor var på ikea idag) och väntar på min Baby som skall komma och hämta mig.

Jag passade på att köpa julklappar till mig själv idag. (Don't ask why) men det blev en Volumaster och produkter från Dermalogica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0