NU ÄR DET JUL IGEN

Julmusiken är i full gång här hemma hos la familia di Andreasson/Eklind. Ja, bara för att det är 362 dagar kvar till julafton, så innebär ju inte det att det är slut på julmusik och lussebullar och paradis (eller jo, den är faktiskt slut, bara marsipan och romrussin kvar).

Jag har fått massor av fina julklappar. Förstår inte att jag fortfarande får så mycket, fastän jag är 20 och fastän mami efter varje julafton säger att nästa år Elenore, då blir det bara en julklapp..

Men av Johannes fick jag världens finaste armband, med berlocker. Som man kan fylla på. Och han hade köpt ett E. (skulle egentligen köpt ett J och ett hjärta också, men J var så typiskt, slut)

Jag blev så himla glad. Bästa presenten jag någonsin fått! (Men han hade fått lite hjälp av en tjejkompis..) Men jag blev överlycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0