VARM CHOKLAD


Idag har jag haft introduktion nr 2 och fönstershoppat med Sara.

I morse var det alltså dags för en kassa-introduktion. Allt gick jättebra. Tror jag. Vi får väl se på måndag,, om jag får upp kassan då... haha. Sedan blev jag, lättlurad som jag är, övertalad att byta mitt mobilabonnemang. Men det blir nog bra. Jag visste ju inte ens vad jag hade för abonnemang innan. Men nu vet jag :)

Sedan träffade jag min lilla Sara. Det första vi gjorde var att rusa till Espresso House, för jag var hungrig. MMM, Scones och varm choklad med marsmallows är alltid gott. Resten av eftermiddagen har vi bara strosat runt och shoppat och kikat och skrattat och pratat och roat oss med overKnee-strumpor. Ho-ho!

Nu börjar snart Bonde söker fru, och nu skall jag värma en lussebulle och dricka en julmust... Synd att inte J är här, med mig och kan kolla in alla pinsamheter om en halvtimma, men han är och tränar. (Han tränar, och jag äter lussebulle... bra Elenore)

Puss/Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0