PAIN IS JUST THE FIRST NAME

God morgon! :D


Sitter och myser under en filt i soffan med lussebulle och te och väntar på nån gammal repris av Top model. Jag är ledig idag :) Jeejj. Johannes har åkt till jobbet. Men senare idag skall även jag åka in till stan. Vi skall till Jul på Liseberg ikväll, jag och Johannes. :)

Jag har så förbannat jävla helvetes (sorry) ont i min käke och tand. Jag kan varken öppna munnen, svälja, tugga eller prata utan att det gör så förbaskat ont. En sån där onödig tand håller på att växa ut. Blääähhh. Jag döööör. It really hurts. Den får typ inte plats så den växer helt knasigt in i tandköttet. Läskigt! Jä-jä, det går nog över snart, I hope.



Puss/ Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0