IGÅR IDAG IKVÄLL


Hej hej och god morgon och god förmiddag. Jag börjar inte förrän 16.00 idag. Sooooov-morgon! Har öppnat Paradis-lådan, typiskt mig ;) Gotti! Idag har jag en skjorta på mig och ett par stumpbyxor och ankelboots.

Igår efter jobbet, ringde jag till Emelie. Vi har nog inte pratat med varandra på 4 månader. Katastrof. Det var på tiden att ta tag i det och glömma det. Så jag åkte hem till hennes nya lägenhet som jag inte spanat in än (förrän igår). Jättemysigt. Vi satt och snackade till ett-tiden. Då var det dags för mig att åka och hämta upp min lilla fylle-gris som var på Park Lane. ;)

Ikväll är det bartömning (kallas det) på Björkö, på deras lilla krog. Tänkte kanske åka dit med Johannes efter jobbet. Förra året var vi där, och då var det mycket folk och billigt i baren ;) Fast jag skall jobba klockan 10 imorgon, så jag skall nog vara lugn ;) Jejjjejejjj

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0