WEEEIIII

Hejsvej Bloggen !

Nu sitter jag med min nya laptop. Och jag är sååå happy-face :D Den är lätt som en fjäder om man jämför med min gamla. Det blev en svart 13,3-tum tillslut. And I loooove it. :) WIIIEE. Jag är så glad och nu kan jag ta med mig datorn överallt utan att få ryggskott :) Sedan är den förhoppningsvis mycket bättre än den förra. Tack Mami ! :)

Idag har jag jobbat med alla små söta barnen igen. Har saknat dem. Visste inte att det kunde vara så roligt att jobba på dagis. Hade jag aldrig trott. Ibland känner jag mig som en riktig fröken :) fast en som inte skäller på barnen. För jag är snäll ;)


Nu skall jag dricka kaffe och vara lycklig :D

Pusspuss /ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0