PARTY OCH STACKARS ÖRA

HEJ OCH HALLÅ BLOGGEN !

Min Älskling har öronflamation. Usch, eller så är det en vaxboll. Hua. Vi var på sjukhuset igår efter han spelat match, men det var 4 timmars väntetid. Så vi åkte till vårdcentralen tidigt i morse. Men det enda han fick med sig hem var nån salva som jag droppat i hans öron. Så måste vi tillbaka imorgon för att se om han behöver medicin. Och så skall vi göra en till sak imorgon ! - Gå handledarkurs så jag kan börja övningsköra med Johannes. :) Weei. Jag längtar tills jag också kan ta bilen hit och dit.

Idag har alltså mest bestått av ompyssling av Johannes. - Följt med till vårdcentralen, lagat pannkakor och smörgåsar, pussat på pannan, ;) kliat på ryggen, myst, käkat pizza och kollat på film och sex and the city. Stackars baby, har så ont. :(

I förrgår var jag och min lilla Emelie ute och tjoade på stan. Klockan 21.00 kom vi på att vi skulle gå ut och dansa. Klockan 23.00 var vi utanför ett ställe i stan. Det var en kompis som jag känner som bjöd dit oss, och även han som bjöd på allt under kvällen. Så skall det vara när man går ut och festar. :D Och som vanligt tar jag och Em massor av egobilder.. ;) (snygg bränna förrästen, eller hur? Fy. Blev så dagen innan, då jag helt glömde bort att jag var ute i solen..)





Nu skall jag gå upp och se om Älsk somnat, och annars skall pussa på honom :) Ne, jag skall pussa på honom i vilket fall som helst ;)

Love /Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0