TORSDAG DAG


Att en man kan göra en på så mycket bättre humör. Så snabbt! :)
Igår blev jag lite ledsen i ögat. Och vips så fixade min Baby allt med några små ord, några jättebra ideér, och en kladdkaka. :D Jag älskar honom!

Idag har jag verkligen inte gjort någon nytta för världen. Gjort en smoothie, kokat två ägg och pillat med nya datorn. Fört över lite bilder och så. Mer kan jag inte om datorer.. haha. Borde fan gå en avancerad jävla datakurs för nybörjare!!

Om några timmar kommer J hit. Vi skall ut och käka middag ikväll. Imorgon åker han till Stockholm. Någonting för nya jobbet.

Johannes kusin frågade idag om jag och Johannes kan jobba i helgen, på nån sorts festival. Det var riktigt goa pengar, för så få timmar och för så lite jobb :D :D

Ha det braa /ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0