BIRTHDAY-PARTY

I lördags hade jag lite födelsedagsfirande på Björkö. Vi hade handlat massor. Frukter och bär och olika kex och olika ostar och kakor och bullar och drickor och öl och vitt vin och rött vin och kaffe och chips och popcorn och salta pinnar och choklad och minipajer och så hade jag lagat två stora tårtor. JAG hade gjort tårtorna heeelt själv. Jag är så stolt. Det kanske inte låter som något, för vissa, men då vet dem inte hur svårt jag tycker sånt är. Haha. Och vid 02.00 (night-time) var nästan allt slut. Everything. Glupska vänner vi har ;) Men jag hade det supertrevligt.


Mina hemmagjorda tårtor. Fina va?


På morgonen fick jag en cykel i present av min Älskling :D Fatta om jag blev överlycklig :) :)
Vit och silver. Lyx !

Just loves it !
Pusspuss /Ella
Och tack Ni som firade med mig:)
Nu skall det firas hemma i stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0