DINNER-TIME AT TARA'S

Jag och min Baby var och käkade middag för en stund sedan, på en jätte mysig restaurang på Södra vägen. Tara's. En turkisk-grekisk restaurang. Vi kommer garanterat gå dit igen för maten var urgod! :)


Det här var kvällens middags-outfit. Skor & Kofta från Zara. Klänning från H&M och skärp: mormors gamla.


Uteserveringen. Men vi valde såklart att sitta inne. Buurrr.


Min man skall se lite viktig ut. PUSS


...Och jag försöker hålla mig för skratt. Paret brevid tyckte jag var en knasboll.. haha.


Mmm. Jag tog grillat kycklingspett med sallad, zatziki, örtpotatis.


Och så avslutade vi med nyttigt fruktfat. En bra början för vårt nyttigare liv
(och efter gårdagens hela kladdkaka vi åt upp) ;)

Dit skall vi gå igen. Snart! 

Much LOVE /Ella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0