GOD MORGON GOD MOOORGON, nana na na na na.

Precis vaknat. Ligger och slappar lite efter en halv natts jobb. Kom nog inte hem förän halv tre i natt.
Det var tydligen någon sorts festival med scener och musik och band och öltält och mat i Mölnlycke. Och jobbet gick ut på att tappa öl och servera vin och cider. Jäklar, det var inte en lugn stund. Inte visste jag att det fanns så många Mölnlyckebor som ville bli fulla... Men jag visste i och för sig inte ens att Mölnlycke bara låg 10 minuter från Göteborg... haha. Men det var skitkul iaf. Träffade mycket människor och det bästa av allt: vi fick äta upp all den gula mitten i vaniljbullarna efteråt ;)



Jag, när jag ser som mest ambischös ut. ;)


Angelica ser kanske lite mer ambischös ut ?


Den här lilla rackarn var ens närmsta vän under fredags- och lördsagskvällen.
Men varje gång ölen tog slut och skulle bytas,, då bara sprutade den ut skum.
Skumt.  (haha)


Nu skall jag och Älsk äta räkmackor, som vi fick hem från igår :) MMM mumma.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0