Moving-day

image859

Igår movade jag. (JEEEEY) :D Älskling kom och hämtade mig och mina tvåhundra papp-påsar. Haha. Så smart som jag är packade jag inte i en stor kartong, utan jag tog vad jag hade. Alltså papp-påsar. :D Stackarn, Han fick släpa på påse efter påse och symaskiner och allt annat jag (var tvungen) att ha med! Hm, undrar var jag skall hänga min balklänning? Haha, ja tillochmed den packade jag ner... (onödigt?) Antagligen, men sån är jag. Hi hi WOHO! Jippie. Nu skall jag packa upp, upp, upp. Hur skall allt få plats?...

ÅåÅ vad soligt det är. Jag vill sitta ute och sola mig. Skall jag? Sola? Eller packa upp? Sola? Eller packa upp? Eller äta choklad? :)

Love-love /Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0