MÅS-ATTACK

Sol, Sol, Sol. Nu sitter jag och mysar ute i solen. Guuuu vad underbart. Det här är livet. Egentligen skulle jag åkt över till Öckerö och kollat in Älskling och de andra IFK Björkö-spelarna som skulle spela mot Mossen (Vilka skulle man hejjat på då? Jag växte ju upp med Mossen... Men J spelar ju i Björkö...hm?) Nej men vad mumlar jag om? Klart jag hejjar på BJÖRKÖ !  ;) Du är bäst Honey!

Men så tog jag en lång promenix runt här på ön istället, så vips var klockan över två.. Så nu sitter jag här istället..

Jätte lovely promenad förut, längs vattnet, bland båtarna. Jag försökte leta efter stranden, men jag hittade den inte.. Haha, Tänkte att jag går längs vattnet hela vägen, så måste den väl komma, men så kom jag till ett berg, och det orkade jag inte klättra på... Haha, men men.. Johannes sa att stranden skulle ligga ditåt, så jag gick ditåt.. men icke.. hm? Och Kit-Kat-glassen var lika god idag.. ;)
                                                                                                                          image865


Jag hade inte kameran med mig, men jag tog några kassa mobilbilder på vägen.. :) Men underbart vackert.
image863image864

ÅÅAAGGHH Jag hatar måsar! Och så har jag flyttat till Mås-land. Huuh, det finns typ en miljard av dem här ute. Det svärmar av dem i luften, och jag är så himla rädd för dem. Att de skall attackera mig eller bajsa i mitt hår eller så. Men jag är mest rädd att de skall dyka rakt ner på mig och picka på mig.. och så ser man deras jätte-gigantiska skuggor flyga kors och tvårs på gatan och så hör man deras elaka skrik... huuh jag ryser. Det var till och med det första jag sa när jag var på min allra första intervju någonsin, på Botjänster förra året... Jag trodde jag hade blivit jagad av en mås när jag var på väg dit, så jag kom flämtande in och säger: "Ååå jag är så rädd för måsar!", det första jag säger. Och sedan börjar jag prata om varför och hit och dit... Men konstigt nog fick jag jobbet ändå.. :D

Kommentarer
maria

Härliga bilder !

2008-04-20 @ 16:46:43
http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0