Love Kanebo

Å typiskt. Jag som skulle gå ut och fixa till på altanen. Så man inte ramlar på pappkartonger och gamla ölburkar, och att man kan vara där över huvud taget. :) Men så somnade jag. Vaknade precis, med massa sömnstreck i hela ansiktet och över armen.. haha.. Skall jag överraska J med mina suveräna pannkakor? Han är ju på ingång. Tror jag? Hur gör man frallor? Jag vill baka hemmagjorde, nybakade frallor imorgon...?!


Måste bara tipsa om världens bästa sminkborttagning. Sensai från Kanebo.  Är en dröm att använda då sminket skall väck. Och man behöver bara ta så lite varje gång, bara man löddrar upp det i händerna innan. Jag har bara step 2 (Silky purifying milky soap) och jag tycker den räcker gott, men jag skall ta och köpa step 1 (cleansing soap) också, för jag bara älskar Sensai från Kanebo. Kanske skall satsa på ansiktskrämen också?

image677image678

Ha det gott alla små grisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0