Frukost-lunch-picknick-match-sy-shopping

GOTTENMORGEN all cutie-pies!

Nu har jag vaknat till liv. Gottat mig lite framför teven med frukost i sängen, diskat ALLA bestick vi hade i lådan, Friends är på och jag dricker citronvatten. Det strålande vädret varade längre än jag trott, men idag vart det slut på det. Grått, grått, grått. Hade tänkt åka in till stan en sväng (för jag såg huuuur mycket snyggt som helst igår), men jag tror jag hoppar över det idag. Åker in imon istället, då jag ändå kan få skjuts in också. :) (Jag är lat..) ;) Då skall det shoppas (om jag kan bestämma mig för vad, av alla saker jag mest vill ha..hm..haha)

Igår var jag inne i stan. Gick i affärer, vandrade runt i solen, längs avenyn. Loves it. Upp till Götaplatsen (Honey; Det är där Poseidon ligger.. ;) sweet) för att käka lunch med mami. Träffas ju inte så överdrivet mycket längre, så det var mysigt. Hon tog med mig till en jättefancy restaurang. Hur gott som helst, och chokladtryffeln till efterrätt: M M M mumsa!

J skulle spela match igår. Inte hade jag tänkt gå på den. Boring ju! (Sorry Babe) Plus att jag är så otroligt fruktansvärt bollrädd. Helt sjukt. Men när jag kom hem från lunchen igår, ringde en fotbollsfru.. ;) Hon hade redan fixat picknick o allt. Haha, så söt. Så hon ville att jag skulle hänga med och äta picknick brevid planen.. Så där satt vi, på slottskogsvallen, på en filt med cider och plockmat.. Hi hi. Men jag kunde helt ärligt inte slappna av, för jag var så rädd för bollen. En gång studsade den rakt på min rumpa. Skit också. Haha... Varje gång jag hörde att någon sköt bollen eller om de var nära oss, så flög jag bakom Malin. "Ta skyyyydd" Haha, fy varför är jag sån? Jaja. Det var kul ändå.

Sy, sy, sy. Skall jag hinna med det idag tro? Vet inte. Men jag lovade visst att laga ett par jeans åt Älskling också, puuh. Kommer jag hinna det? :D

image903

Hörs later. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0