Frallor-bak

image898
image901
Skön promenad vid hamnen. Det blev ingen glass, men när jag skulle handla bröd på vägen hem, fylldes vagnen med lite mer än bröd. Det blev så mycket att jag inte kunde bära hem det själv.. Haha. Ops. Så mina matkassar står fortfarande nere i affären, hoho, och väntar på att bli upphämtade av J.. Jaja, så kan det vara ibland. Jag kan inte hejda mig när jag handlar, vare sig det gäller mat eller kläder... ;)

Och så är jag mitt uppe i bröd-bak. WOHO. Jag är grym. Jag äger inte ens en elvisp eller en bakmaskin, så här var det händerna som gällde. Knåda knåda. Haha. Vet dock inte hur mina frallor kommer bli än.. De har bara jäst en pytteliten stund, men de har redan växt så de knappt får plats på plåten. Kolla:
image900image902
Puuh, ja, hoppas de inte jäser ännu mer i ugnen.. Men man lär sig ju alltid något. Och det är trots allt första gången jag bakar frallor. :) Så jag är happy bara de går att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0