DEPP

Uppe med tuppen. IGEN ! Haha, Katastrof, att man inte ens får sova ut på en söndag. Fast det är lika bra det ju, så har man heeeela långa dagen framför sig. Får göra som igår - ta en liten tupplur mitt på dagen, fast näää, idag är det så fint väder så jag vill ut ut ut. Det var så längesedan, för helt ärligt, så har jag så ont i min lilla kropp, så jag inte kunnat gå ut och det är därför jag vaknat så jädrans tidigt varje dag också.. Men idag kanske jag skall pröva på att känna på den friska luften ändå. Skepp å hoj !


Det blev inte en miljon filmer igår, och jag såg inte dem jag hade tänkt se.. Jo, en av dem: Shanghai Knights. Fun Fun Fun ! :D Och så blev det Pirates 2. Är inte den helt underbar? Pirates of the Caribbean 2. Johnny Depp är ju helt underbar. Visst, 1:an och 3:an är också bra, (förutom att jag inte fattade nåt i 3:an) men just 2:an är fenomenal. (Heter det så?) Just love it. Men det är bara för att Depp är världens bästa skådis, som kan göra vilken roll han vill. :) (Och så är han rätt het där) ;)

image804image807

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0