Summer essentials

Ett måste för mig på sommaren är ett par Levis-jeansshorts. Måste dock investera i ett par nya då mina blivit lite stora och lite väl trasiga. Så nu skall jag på jakt efter ett par nya. Har sett att det finns online, men det känns som att de kan sitta hur som, så jag får ge mig ut i Second hand-butikerna och leta.. :) 
 
Igår träffade jag upp Charlotte och hennes kollegor för några öl på Storan innan solen gick ner. Vi gick vidare till mysiga innegårdsterassen på Dorsia och avslutade kvällen på Yaki-Da. Trevlig kväll helt enkelt. Nu skall jag snart iväg till jobbet och efter det blir det grillkväll.. :)

Kommentarer
Jennifer - Love & Respect

Åh vad jag gillar din blogg med alla inspirerande inlägg och fina bilder :D Hit kommer jag gärna tillbaka.
Ha en fin kväll

2014-06-12 @ 21:55:24
http://www.loveandrespect.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0