ANGELICA BLICK FOR BIKBOK

Hade en väldigt bra helg. Glömde dock minneskortet till kameran, så de enda bilderna jag har är tagna med mobilen.. Suck. Här har ni iallafall två bilder på hur jag såg ut på lördagens brunch där vi firade Jonna som fyllde år. Sedan gick vi vidare på dagsfest som sedan övergick till kvällsfest. Har ju tyvärr bara några instagram-bilder från helgen att dela med mig av. men de kommer senare..
 
Kunde inte låta bli att köpa dessa underbara shorts från Angelica Blicks kollektion för BikBok. Jag hade nästan kunnat köpa varje plagg, men jag nöjde mig tillslut med shortsen.. Skorna är från Asos och skinnjackan är också från BikBok. 

Kommentarer
pineapple resort

Snygg outfit! :)

Svar: Tack! :)
Elenore Eklind

2014-05-14 @ 15:57:35
http://www.pineapple-resort.com

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0