BLUEBERRIES AND COFFEE IN THE MORNING

En favorit här hemma. Nu skall jag snart hoppa iväg till jobbet. Välbehövligt för plånboken kan jag säga. För de närmsta månaderna kommer jag nog inte hinna jobba så mycket, eftersom det är dags för vårt avslutande projektarbete. Och jag antar att det kommer ta upp mycket av min tid. Är lite nervös faktiskt. Hade egentligen velat praktisera, men jag har ju inte riktigt tagit tag i den saken. Så jag får skylla mig själv. Men nu har jag iallafall börjat nedräkningen till examen och sommaren. Lite drygt två månader kvar. Woop! Aldrig hade jag trott att jag skulle längta så mycket efter att få jobba heltid på posten igen ;)

Kommentarer
felicia

mums :)

2014-03-18 @ 15:44:23
http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0