NEW YEAR


Några bilder från nyår. Vi firade ute på Björkö med tre andra par. Vi åt gratinerad hummer till förrätt, kyckling i sås, med potatisgratäng och sallad till varmrätt och pannacotta till efterrätt. Vi spelade bordskocheyspel och vid tolv-slaget gick vi ut och kollade på fyrverkerierna och skålade i rosa bubbel. 
 
Vi åkte ut till Björkö redan på måndagen efter jobbet och bodde hos Victors föräldrar som var bortresta så jag, Johannes, Jossa, Victor och barnen hade huset för oss själva. Så mysigt att vakna upp till gosiga barn som kommer in till oss på morgonen. Vi startade nyårsaftons-morgonen med champagnefrukost. Sjukt mysigt! Sedan gick vi ut på en promenad och fikade hos vänner innan vi begav oss hemåt igen för att fixa oss och dricka lite goda drinkar innan nyårsfirandet drog igång. 
 
Hoppas ni alla hade en bra nyår! Själv skulle jag jobba på nyårsdagen så fick ta det relativt lugnt. 
 
Idag säger jag även grattis till Jonna och Jonathan som fick en liten pojke igår kväll. Äntligen! :)
 
 
(Några bilder har jag lånat av Jonathan Neselrot och Jonna Andersson)

Kommentarer
Jonathan

Tack Eleonore :)

2014-01-06 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0