F E B R U A R Y

Ny månad. Jag hoppas på att detta blir en friskare månad med mer träning och nyttigare mat. Kändes som att jag var förkyld hela januari. Jag hoppas att den här månaden bjuder på roliga helger och mycket skratt med goda vänner. En månad närmare värme, fast det är mer snö än det varit på hela vintern här i Göteborg, så värmen känns avlägsen... Men snö är fint! Jag gillar snö. Det blir ljust och lyser upp. Dock brukar snön inte få ligga kvar så länge i Göteborg, utan det blir ganska snabbt slask som är det värsta jag vet. Tycker även att snön kan komma i december istället för slutet på januari. Nu vill vi ju börja se slutet på vintern.. 

Inköpsställen och märken: här

Kommentarer
Alinde

Usch ja. De där mellan vädret är jobbigt. Varken sol eller snö :O Men det får en bara att njuta än mer när det rätta vädret kommer! :D

Svar: Ja eller hur! :) Vill ju inte låta negativ, men ibland önskar jag att jag inte bodde i en stad där vintern mest består av slask. Så nu längtar vi efter våren! :)
Elenore Eklind

2014-02-02 @ 18:29:01
http://hotl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0