MUSIC IS MY BEST FRIEND

 
"I feel love everytime cause music makes me feel alive"
 
Jag tror inte jag skulle överleva utan musik. Musik är det som gör mig lycklig. Musik är det som tar fram alla känslor som finns inombords. En låt kan få en att börja störtgråta, och en annan kan få en att vilja dansa hela natten. Jag älskar alla känslor som kommer fram när jag lyssnar på musik. Jag älskar hur man påverkas av musik och olika låtar; vill man gråta så sätter man på en låt och vill man bli pepp sätter man på en annan. Och det är så starkt. Jag spelar i princip musik från att jag går upp på morgonen till att jag går och lägger mig. Jag önskar att jag var född till att spela instrument, sjunga, göra egen musik och skriva egna texter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0