WHITE & PERFECT

Perfect heels. Perfect iphone case. Perfect pants. And perfect leather jacket. 
 
Klackarna är från Angelica Blicks egna kollektion för BikBok och ser väldigt fina ut. Dock vet jag hur lätt jag tröttnar på sådant som inte är typ enfärgat. Vad tror ni? Kommer ni att köpa något från Angelicas kollektion? 
 
Sedan är jag ju på ständig jakt på den perfekta skinnjackan, och av det jag ser på Lisa Olssons bild så ser den riktigt fin ut. Och byxorna! L.O.V.E ! Är även på jakt efter ett snyggt mobilskal till min iphone 5s. Nästan omöjligt. Några tips?
 
Photo 1 - Angelica Blick | Photo 2 - Lisa Olsson

Kommentarer
Johanna

Snygga skor!

2014-04-09 @ 17:50:52
http://www.jojosmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0