doppio

Vi hann med en liten fika på Doppio innan jag började jobba idag. 

Kommentarer
Susanne

Hej! Har följt din blogg ett tag, och vet att du har bra koll på mycket! Du har alltid jättefina bilder. en stor inspiration på saker och ting. Tänkte fråga dig om du vet vad kaffe kopparna med en dam som badar i koppen heter? Har frågat andra inrednings bloggar med, men det står helt still för alla. Kram!

Svar: För det första vill jag bara säga tack så mycket och vad roligt att höra dessa fina ord! :) Jag tror jag vet vilka koppar du menar, och isåfall heter illustratören Esther Hörchner. Kan det vara dem du menar? :)
Elenore Eklind

2013-06-10 @ 00:11:39
Susanne

Ja! Jag la precis en order på dem från Olsson & Gerthel. Tack för din hjälpsamhet!! Är glad och tacksam på samma gång. Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2013-06-10 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0