X-MAS CARD

 
När kommer julen handla om lugn och ro?
 
Hade tänkt göra mina egna julkort i år (och jag säger varje år; "Nästa år skall jag vara ute i god tid och göra egna julkort").. Ja, det händer ju inte. Men nästa år kanske? Jag sprang iallafall precis ut i regnet för att köpa några färdiga istället, eftersom det är sista dagen att posta julkort idag. Så se till att skicka dem idag så att de kommer fram innan julafton.. :) Har även hunnit med ett snabbt workout-pass hemma och nu skall jag käka ett ägg och sedan sticka till jobbet och sortera julkort. Yey! Kommer spy på julkort lagom till jul, fast det skulle ändå vara kul att få ett par stycken i lådan. Eller vad tycker ni? Tycker ni att det är kul att få julkort? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0