NYTTIG


Blev så sjukt sugen på champinjoner och spenat när en kompis sa vad hon ätit.. Så jag kilade bort till ica och handlade färsk babyspenat, tomater, champinjoner och bulgur. Fräs champinjoner i smör och massa salt och svartpeppar, (jag gilllar egentligen inte svartpeppar, men just på champinjoner älskar jag det!) och koka bulgur - servera med spenat och tomater. Skall testa och fräsa spenaten också nästa gång. Lät sjukt gott det med.

Efter frukosten i morse, tog jag och Johannes en rask promenad bort till Slottskogen, sa hej till goda vänner, och bara hängde en stund i solen, innan vi promenarade tillbaka eftersom han skulle iväg på match. Nu; bullbak! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0