50

I fredags fyllde min mamma 50 år. Det firade vi på Phillies Étage, med närmsa familjen och ett par av mammas vänner. Vi hade beställt det stora bordet, som ligger lite avskilt från resten av restaurangen. Vi fick in maträtt efter maträtt. De bjöd på både sparris med ricotta, och västerbottenpaj, medan vi väntade på huvudrätten, som bestod av lammracks och sötpotatismos. Allt var gudomligt gott. Synd bara att man blir så mätt.. Vi delade på några flaskor väldigt gott rött vin, och rätt som det var så kom det ut små bakelser med lemoncurd och mjuk, god maräng. Jag rekommenderar allt! Det här är mitt absoluta favoritställe just nu. Personalen är supertrevlig, maten är gudomlig och det är väldigt, väldigt mysigt!

Kommentarer
Elinpelin=)

Låter supergott o mysigt, vart ligger det? Kramar / Elin

Svar: Ja, jag gillar det.. Både café, restaurang och vinställe.. :) Ligger på Linnégatan 11. :) Det är ett litet ställe, men mysigt! Finns en trappa upp också, lätt att missa det, men där är också så himla mysigt.. :)
Elenore Eklind

2012-07-18 @ 16:31:47
http://eborjessons.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0