LÖRDAG TILL MÅNDAG



Min påskhelg har varit så himla trevlig. Det har varit strålande väder och vi har umgåtts och ätit gott med vänner.

Jag och Johannes åkte till Björkö på lördag förmiddag, jag lagade en paj, vi satt på balkongen och snackade skit med Johannes kusiner, och vi käkade pizza och drack rödvin till lunch. Sedan var det långbord och massor av god mat, tillsammans med massor av goda vänner som gällde. Vi grillade för första gången i år, och efter middagen blev det fullt hus till sent in på natten.

På söndag förmiddag lånade jag och Johannes en bil, hämtade upp mamma och körde ner till Varberg på 50-årskalas. Så himla mysigt och trevligt, med massor av god mat och det var så roligt att äntligen få träffa och umgås lite med personerna där igen!

Idag har jag bara tagir det lugnt, för det har regnat konstant precis hela dagen. Blä! Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0