Huvud


Idag är jag hemma från jobbet. Jag har, som vissa kanske vet, haft svår huvudvärk i flera år. Men det senaste året har det blivit värre. Den kommer oftare och jag kan inte göra något annat än att ligga i soffan (eller knappt det) för det gör så ont. Och glöm värktabletter, dem hjälper inte, hur många jag än proppar i mig. Så idag tog jag äntligen mig tid till att ringa vårdcentralen, och de tror att det är migrän. Så nu har jag varit på Apoteket och köpt migräntabletter. Och vet ni, de verkar faktiskt funka. Men jäklar vad dyrt, om jag skall äta sådana tre gånger i veckan..?!

Kommentarer
elin

Uscha stackars dig Elenore! Jag hade jätteproblem med huvudvärk förr också, men sen gick jag till nån örtmedicin-dam som gjorde lite akupunktur,koppning och aah allt möjligt o nu har jag det nästan aldrig. men det klart att det kan ju vara migrän, o det kanske inte e botligt? Men gott med godis som piggar upp en smula iallafall!:) oo va gott det lät med tapasgrejerna ni åt, hade ni kommit överrens innan vad ni skulle ta med? allt matchade så bra tycker jag:P

2011-10-13 @ 16:39:16
http://eborjesson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0