Imorgon: Loppis


Så här såg en liten del ut av förra årets sora loppis i Majorna. Imorgon skall vi dit igen! Hoppas det inte skall regna bara! För er som inte varit där, så är det lätt den bästa loppisen jag varit på, eftersom folk säljer saker på varenda liten gata i Majorna. Överallt kan man hitta saker, det är bara att promenera runt på gatorna och bland loppisbord. Men regnar det kan det ju bli lite blött föstås...

Idag har jag och Jossa spenderat dagen på Ullared, och senare skall jag jobba. Får se om vi hinner med lite middag och tupplur innan det.. Hej så länge!

Kommentarer
elin

va roliga grejer du gör elenore! ullared o loppis. avis!! å attans att jag missade den loppisen jag älskar verkligen sånt, får vänta till nästa år:P

2011-05-30 @ 12:36:50
http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0