JOH!


'Johanna! Jag har skrivit det förr. Och jag kommer skriva det igen. Du är, och kommer nog alltid vara, min allra bästa vän. Oavsett hur lång tid det går mellan gångerna vi ses och oavsett vilket land du bor i, så känns det precis som vanligt varje gång vi ses. Du är den vän som jag verkligen kan vara mig själv runt. Vi pratar ju så sällan nu, och det är vad jag saknar mest. Att bara prata i telefon om ingenting. Att bara kunna springa över till dig och göra absolut ingenting, förutom att kanske dricka nescafé och äta kexchoklad;) Om du inte förstod det, så var det du som var den glada nyheten som jag dog lite av:) Jag längtar, längtar, längtar tills du äntligen skall flytta tillbaka.(Förhoppningsvis) Jag ser framför mig hur vi kanske reser någonstans i sommar, pluggar i höst och kanske upptäcker nya saker i livet tillsammans när vi pluggat klart;) Hej hopp! Kom hem snart!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0