Vart tog kanelen vägen?


Nu har jag varit hemmafruigaktig. Jag har bakat bullar. Kanelbullar skulle jag göra, fast jag glömde kanelen. Haha, förstår ni varför jag inte skall stå i köket? Det är så typiskt mig, för Elenore kan aldrig baka bullar utan att glömma någon ingrediens. Haha, förra gången glömde jag ju att pensla dem med ägg. Och denna gången glömmer jag huvudingrediensen. Så hälften av bullarna blev bara 'bullar'. Och bara hälften blev kanelbullar!

Sedan har jag fixat kaffe och fika för Johannes och hans vänner, innan de skulle iväg och träna. Och så har jag lagat jättegod falukorv med paprika, squash, tomat, rödlök och mozzarella.

(Ännu ett matinlägg, nä nu får jag ta och fixa en 'mat'-kategori.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0