Shoppingrundor är så roligt


Hej! Har varit på stan hela dagen med mami. Mocca Latte på Espresso House och massor av shopping. Fyndade en skinnjacka på rean, ett par tights, ett par ballerinas, en tvättpåse, vita strumpbyxor, en liten roller som man rullar bort damm från kläderna (5 kr bara och man kan ha den i väskan. Jag behövde verkligen en sån för jag är alltid helt luddig) och en ansiktskräm från Dermalogica eftersom min håller på att ta slut. Väldigt dryg. Min har hållt över ett år och jag har använt den två gånger per dag. Bra! Och så skall jag boka in en ansiktsbehandling och köpa några till ansiktsprodukter som skall vara bra. Men nu skall jag greja med annat här hemma.

Ps. Bilderna är tagna på min julblomma. Ja ni hörde JUL-blomma, och den har inte ens slagit ut än. Jag som köpte en röd också för att det skulle vara lite juligt här hemma och nu skall julen snart städas bort också... Konstigt det där. Köpte den i början av december tror jag och mammas slog ut för flera veckor sedan. Ja, jag och blommor går väl inte ihop helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0