In the mornings..


God morgon! Nu sitter jag med frukosten i knät och nyhetsmorgon i bakgrunden. Det är det bästa som finns på morgonen. När man inte har bråttom, går runt och pular med lite av varje och äter en lång frukost, med just nyhetsmorgon i bakgrunen. Men jag skall till stan om ett tag och möta upp Johannes. Ni kanske undrar hur det egentligen går med min detox, och jag kan säga, att jag tänjer lite på dieten. Istället för att jag skall ändra på allt under en vecka, så skall jag göra förändringar långsiktigt.

Vad heter förresten 'morgon' i plural? Är det morgonar? Det låter ju lite knäppt.

Kommentarer
Emelie

Det heter flera morgnar :) Puss på dig gumman

2010-01-14 @ 10:13:44

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0