Del två

Året som gått. 2009 års små händelser som gjort min vardag.

Många sköna sommardagar har jag och Johannes spenderat vid hav och hamn.

Jag har umgåtts och festat och haft roligt med mina vänner.



Jag har skrattat åt den här bilden och 'min' gigantiska nipple.

Jag köpte en riktig favorit. Min älskade kofta.

Vi har provat på ny mat, nya restauranger och ny kultur.
Vegetariskt på Andrum, Nepalesiskt på Himalaya, grillat i trädgården, indiskt på Tre Indier, libanesiskt på Chateau Beirut, thailändskt på Amazing Thai, spansk tapas på Mañana och turkiskt på Taras. Allt har varit gott!

Vi har bott på Grand Hotell i Falkenberg, för att med ett femtiotal människor, fira Johannes mamma och Marias mamma. Det var en rolig helg må jag säga!

Jag tog körkort:):)

Jag har lärt känna Minna. Och tack vare henne har jag kommit igång med träningen och haft många roliga dagar i hennes make up-studio-skola.

Vi har varit på dop. Mitt första dop faktiskt. För lilla Lala.

Jag får reda på att denna söta dam är gravid. Grattis Jossa och Victor! Ni kommer få världens sötaste bebis!
Jag och Älskling firade två år tillsammans.

Vi har varit på bio och sett masvis av film. (Massvis, för mig iallafall, eftersom jag bara sett, typ 5 filmer på bio i hela mitt liv, innan år 2009.)

Bland annat; Harry Potter, Män som hatar kvinnor, Johan Falk, Bröllopsfotografen, Flickan som lekte med elden, Luftslottet som sprängdes och Avatar (Fast den sistnämnda såg vi på nyårsdagen, så då var det ju iochförsig 2010)

Jag och Johannes har promenerat mycket i Haga.

Jag har jobbat extra på Åhléns City.


Och det kommer nog en del tre också...

Kommentarer
Jen

Så lite så :) Gillar din stil! Var får du din inspiration ifrån?


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0