Canon på g




Jag åkte och hämtade Johannes när han slutade. Och fy vilket väder! Det slutar aldrig att snöa. Men iallafall. Vi skulle åka och köpa kamera. Jag har äntligen bestämt mig. Typiskt var bara att den inte fanns i butik just nu. Varken på Media Markt eller Elgiganten. Men vi fick storhandlat istället. Alltid lika skönt att ha det gjort. och när vi kom hem igen hade det redan hunnit lägga sig en halv meter snö utanför huset. Så det var bara till att börja pulsa med sju kassar i händerna och i icke-så-bra-snö-skor. Haha. Men nu har vi iallfall fått mat i magen, varorna är inknödda (frysen gick knappt att stänga, fick plocka ut lite bröd och bullar som vi får skynda oss att äta upp. Blir nog inte allt för svårt) ;) och Last Samuraj rullar i teven. God kväll!

Nu snussar min lilla Älskling så gott bredvid mig i soffan. Snaaaaaark! Haha. Han tror att det bara är jag som snarkar.. Pyttsan! ;) Nu skall jag nog ta mig ett glas mjölk och värma en bulle. Hej!

Kommentarer
agnes

så himla fint, de jeansen har jag också:)

2010-02-02 @ 22:35:00
http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0