1988.08.18


Jaha, då var man 22 nu då. Mötte mamma för en liten födelsedagsfika på stan. Tyvärr hade jag glömt minneskortet till kameran i datorn. Typiskt! Så bilderna är från min helkassa mobilkamera.

Igår åkte jag tidigt till stan, för en brunch med Johanna. Vi gick på stan en sväng. Det började störtregna. (Och då menar jag verkligen STÖRTregna, det var som att kliva under ett vattenfall. Haha.) Det slutade regna. Vi gick hem till Johanna för en fika. Sedan var det meningen att jag skulle möta Johannes på stan för att gå en sväng. Jag mötte upp honom också, men inte för att gå en sväng, utan han hade planerat en överraskning helt i hemlighet. Å gissa om jag blev glad.

Han hade bokat bord på Heaven 23 skybar, för mig, honom och min mor. Helmysigt! Vad glad jag blev att han bjudit med min älskade mamma! Vi avnjöt varsin berömd räkmacka och en öl till det. (Av alla dagar, så glömmer jag kortet i kameran just denna dag! Förbannat! Jaja, inget att göra åt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0