More than one


Det bjöds på härligt goda räkmackor:)

Några luftballonger var ute och flaxade,.. eller flög?

mormor, som fyllde 88 år! Det är inte illa..

Lisebergstornet. Utsikten från mormors balkong.

Och lite olika sortes efterrätter är en självklarhet.

Igår var det alltså fler av mina nära som fyllde år. På morgonen och fömiddagen firade jag Johannes som fyllde 25. Med frukost på sängen, bakelse och paket. Sedan gjorde vi en biltripp för den sista överraskningen. Klockan 14 började han jobba, så var det full fart mot mormor och att fira henne. Räkmackor, choklad, kortspel, paket, moster på besök och en chans att umgås lite med familjen. Kvällen spenderade jag sedan med min Älskling igen. Nu är det dags för idol. Jag som skulle storstäda. Istället pratade jag med Jennifer i två timmar:) Jaja, roligare det! :) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0