Kul kväll

Igår var det Party in the Basement! Hos Anna. Och vad vi hade trevligt! Fantastiskt! Så enjoy några bilder. Medan jag försöker hitta några skor utan klackar. Later!

Louise, Sarah, Anna, Emanuel och så jag

Underbart söta Sara-orna

Anna skakar rumpa. Sarah är mer lättroad. För henne räcker det med några tandpetare, så är det fest!

Världens sötaste Elin (årets blogg-bild!)

Ingen fest, utan något att tugga på

Elin med självlysande öronmuffar, jag och Lovisa
Någon som är sugen på öl?

Fast oj, ölen var nog bara för våra Barbie-dockor...

Smile girls! Elin och Lovisa.

Vi igen, Sarah, Anna, Emanuel och jag
Shot with me

Nu kommer roliga ligan. VERKLIGEN JÄTTEroliga ligan! Elin, Sarah och jag

Hej



Kommentarer
fröken elin

hahah vilka snygga bilder:D:D ska också lägga upp mina när jag hinner, (eller orkar:P)

2009-09-20 @ 21:40:58
http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0