Sweet Chocolate


Har varit hemma en liten stund, efter en dags tur på stan. Huja, vad vi har gått idag, jag och Emelie. Att shopping är ett sånt work-out-pass, det är inte dumt det! Vi började med en kopp kaffe, gick Avenyn upp och ner, gick in i ca sjuttioelva skoaffärer gånger två. Ja, länge och väl strosade vi runt i värmen. Avslutade sedan med en sallad med mozzarella och soltorkade tomater.

Therese och hennes man, (ja, nu är det man. De gifte sig nu i somras) kom förbi en sväng och de hade nog läst mina tankar. För de hade med sig en hel Aladdin-låda, just for us:) Så nu sitter jag och Älskling och smaskar. Tänkte kanske även ta och koka lite nyponsoppa och ha vaniljglass till a la dagis. Fick alltid det när jag gick på dagis. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0