2x50årskalas

Den här helgen har varit bland de roligaste och bästa på länge. Hela Falkenbergstrippen var verkligen en lyckad succé. Vi hade så roligt. Och jag har skrattat konstant. Vi var 45 stycken partyglada människor i sällskapet, och det går inte att förklara allt roligt som vi hann göra och som var inplanerat under lördagen.

Lördag förmiddag var vi framme vid Grand Hotell i Falkenberg

Där väntade en god lunch, två födelsedagsbarn och 45 stycken glada partysugna människor

Efter vi hade haft den så kallade guldjakten, så var det mingel, lekar och tävlingar

Här har vi de två födelsedagsbarnen. De fyllde hela 100 år tillsammans

Johannes

Jag och min bordsherre Håkan, a.k.a den mest komiska mannen man kan känna

Tom, a.k.a Ozzy


Efter en kort, men god, natts sömn så är vi på väg hem igen efter den självklara hotellfrukosten

...more pics kommer. Om jag vågar lägga ut dem..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0