Lala

Hej hej! Snart är det dags för Idol-reprisen medan jag fixar iordning mig. Vi skall på Dop idag, jag och Johannes. Lilla Lala skall döpas. Vad skall man ha på sig då tro? Vi skall även svänga förbi optikern och pröva ut ett par glasögon till mig. Så från och med nu kommer jag att vara en glasögonorm varje gång jag kör bil. Känns som att det är ganska viktigt att se skyltarna när man kör. Och de andra bilarna! ;)

Igår åkte jag, Johannes och mamma till Ullared. Jag passade på att övningsköra. Men något Ullared blev det egentligen inte. (Alldeles för mycket folk för vi ens skulle orka) Men korv med mos, det blev det:) När vi kom hem igen bjöd vi över några vänner och hade en lång spel-vin-chips-kväll. Vi hade verkligen jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0