idag. stan. chai. converse. new shoes


Har strosat runt på stan idag med en chailatte i handen. Hela jag blir snart en chailatte. Det är så mysigt i stan nu, när julkänslan börjar komma. Har beställt ett par glasögon idag också, som antagligen bara kommer ligga i bilen, men äntligen, säger jag. Jag har dragit mig för att köpa ett par. Men nu är det gjort. Köpte även mina älskade skor, som äntligen hade kommit in i butik. Och så har jag varit och hälsat på mormor. Hon börjar bli så gammal. Men är så snäll och go. På morgon hade jag en dubbellektion på bilskolan. Snart är det dags.. Men det gick sådär idag måste jag säga:( Nu är både jag och Johannes hemma, och det är så mysigt. Smakde den nya Marabou Vinter, men den var ingen höjdare säger jag! Fy! God kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0