Världens godaste bullar. Kan vara!


Hemkommen från jobbet nu, och utan träning, men med några extra bullar i magen. Och det var förbannat goda bullar också. Aj, jag har så ont i mina framtänder.. Tandläkaren nästa kanske? Orkade inte träna idag, utan The Hills och lite fixande hemma lockade mer. Är trött efter efter en hel dag utomhus med puttande av gungor, snytning av näsor, 26 blöjbyten, grillning, alla skall ha korv, och när väl alla fått korv då är det dags för second round och third och så måste ju alla ha var sina glas. Alla barn skall tvätta händer och mun flera gånger/dag, alla barn skall sova, alla skall vakna, mellanmål skall göras, föräldrar och barn skulle få fika när barnen blev hämtade, så bullar och glass och kaffe skulle fram och dukas bort. Alla ville bli målade i ansiktet och mitt i allt har någon bajsat där, någon ramlar där och någon annan knuffas. Jag har fått ett utbrott idag. Annars har det varit en underbar dag med många kramar och pussar och gos. Nu skall jag kolla vidare på The Hills, och sen sova?... Later. E.

Kommentarer
Elina

Åh, va gott :)

2009-05-27 @ 19:36:28
http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0