Begravningen är över





Hej! Nu ser det väl ut som om jag bara har haft det gott idag. Men icke! Jag har varit på begravning. Johannes mormor har gått bort. Det är aldrig roligt att gå på begravning. Usch vad sorgligt det har varit, men det var en vacker begravning. Jag tycker inte om att gå på begravningar. Det är så hemskt. Jag tycker inte om när det är så mycket gråt.

Men efteråt så gick vi alla tjugofem till Sjömagasinet för en trerätters lunch. Något som de valde istället för landgång+kaffe som annars brukar vara tradition efter begravningar. Och detta var verkligen en bra rekomendation från begravningsbyrån. Vi åt jätte gott. Fisk såklart, när det är Sjömagasinet. För er som bor i Göteborg och aldrig varit där, så borde ni någongång gå dit. Det är ju trots allt en av Göteborgs finaste restauranger, som alltid får höga betyg, har en superkock och som även en och annan världsartist besökt.

Johannes mormor var en av de finaste människorna jag träffat. Hon var verkligen genomgod och välkomnade mig med hela sitt hjärta. Vi saknar och kommer alltid att sakna dig Rose-Marie!

Kommentarer
sara

usch jag hatar begravningar..................

2009-05-27 @ 19:47:02
http://sarahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0