On the way..

SItter på bussen, på väg hem från ett hårt träningspass. Eller jag vet inte om det var så hårt egentligen, i en tränares ögon. Men vi säger att det var ett hårt träningspass iallafall. Funderar lite på om jag skall skaffa en personlig tränare.. Inte för varje träningspass då, men någon som kan tala om för mig vad just jag bör träna och hur och hur mycket. Men det är en senare fråga. Imorgon skall iallafall jag och Johannes kollapå en lägenhet. Tror inte att vi kommer slå till, men man vet aldrig. Skall tydligen vara nybyggd, men den är väldigt liten, så ja, inte vet jag.. Vi får se. Nu skall jag hemma och sätta mig på altanen med en kopp,, kaffe? Eller te?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0