What haircolor? Help!

Hallå!
Jag har varit ute och sprungit! Jag har varit ute och sprungit, utomhus, längre än 5 minuter. Jag har varit ute och sprungit, och tyckte faktiskt att det var rätt skönt... Hm, jag övar inför morgondagens gym-pass.. Sa jag att jag skall köpa gym-kort imorgon! Nu tar jag tag i saker och ting. Fy vad jag är duktig! :) :) WOHO!

Tänkte färga håret. Men hur? Jag vill ha lite mörkare, men återgår alltid till ljust.. Just nu är det någon konstig mellanfärg som jag inte alls är nöjd med. Men skall jag färga det ljust a la Ashley Simpson eller sådär fint askig/blond/ljusbrun a la Blake Lively ?




Hej så länge svejs!


Kommentarer
Emelie

Sv: Haha, ja de är de verkligen:) Ha en fin kväll!

2009-03-09 @ 18:15:43
http://emelicarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0